niedziela, 18 grudnia 2016

Relacja z ogłoszenia wyników I Konkursu Literackiego "Z Biblioteki Ducha Gór"

Spotkanie prowadziła Sandra Nejranowska. Po prawej, na ścianie, obraz Wlastimila Hofmana "Testament sztuki mojej". 
16 grudnia 2016 roku, w piątek, w Domu Muzeum Hauptmannów w Szklarskiej Porębie 
odbyło się uroczyste ogłoszenie wyników 
I Konkursu Literackiego "Z Biblioteki Ducha Gór".
Dziękuję pani Bożenie Danielskiej oraz pozostałym pracownikom Domu Carla i Gerharta Hauptmannów w Szklarskiej Porębie za przemiłą gościnę.

Książki laureatki

Prowadzenie spotkania: Sandra Nejranowska
Wydawca, właścicielka wydawnictwa Ad Rem: Regina Chrześcijańska
Dyrektor Muzeum Dom Hauptmannów: Bożena Danielska
Laureaci: I miejsce - Magdalena Woźniak
Wyróżnienia: Leszek Żuk i Konrad Jaskólski
Szklarska Poręba, Muzeum Dom Carla i Gerharta Hauptmannów, ul. 11 Listopada 23,

Od lewej: Konrad Jaskólski, Magdalena Woźniak, Leszek Żuk

Jacek Jaśko, dziennikarz Nowin Jeleniogórskich przy pracy
A pod tym LINKIEM jest efekt pracy pana Jacka, 
czyli artykuł oraz fotorelacja ze spotkania.

Wnętrze sali

Rozmowa Sandry z nami, autorami.
 Zapraszam na film z samego rozpoczęcia gali, ogłoszenia wyników i wręczenia nagród. 

Dla wytrwałych - jest to pierwszy z 6 odcinków całej relacji ze spotkania. Część relacji to filmy, ale większość to tylko nagrany dźwięk. Pierwszy odcinek trwa ok. 11 minut.


 Link do playlisty zawierającej wszystkie odcinki jest TUTAJ.


Pani Regina Chrześcijańska sprzedawała nasze książki.

A potem podpisywaliśmy, aż nas bolały ręce. Ale to było bardzo miłe zmęczenie :) Tu, książki podpisuje Konrad Jaskólski

Podpisuje książki Magdalena Woźniak, czyli Wasza blogerka

Maria przyjechała specjalnie na to spotkanie z... Zielonej Góry! Dziękuję Ci serdecznie!

Niesamowita, cudowna Maria!




Leszek Żuk przy pracy :)

Kto powiedział, że jesteśmy poważni? :)

Jeszcze raz ja, bo to mój blog i mi wolno :P

Zdjęcie grupowe na pamiątkę.

Mały żarcik z przestawieniem tabliczki :)

Nowiny Jeleniogórskie, wydanie papierowe z 20.12.2016 r.

16 komentarzy:

  1. Droga Magdo... Dom Hauptmannów i obrazy, zwłaszcza Wlastimila Hofmana (które miałam niedawno przyjemność zobaczyć!), a przede wszystkim Droga Autorka tego bloga i Laureatka I Nagrody! Wspaniale zobaczyć Cię na tej Gali. Także pod aniołem Hofmana. Wyglądasz promiennie. I przysięgam. Na kilku zdjęciach Sama masz skrzydła:)
    Jeszcze raz serdecznie gratuluję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, na pewno miałam skrzydła! Czułam, że je mam, fruwałam, a nie chodziłam! masz rację :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Magda, raz jeszcze gratuluję!! :) Ja tam bym zobaczyła Twą osobę jeszcze na paru fotkach :D
    P.S. A dedykacja będzie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko, dedykacja będzie :)
      Na jakich fotkach chcesz mnie obejrzeć? Jeszcze mam dostać fotki od fotografki, która para się zawodowo fotografią, ale jest zajęta, obecnie w pracy, muszę na nie poczekać. Na filmikach jestem na żywo ;)

      Usuń
    2. Super :)
      W relacji więcej fotek :)
      Na żywo miałam Cię na Targach :D

      Usuń
    3. Melduję, że żmije dotarły - dziękuję :)

      Usuń
    4. Dopełzły po lodzie? :D Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Cudowny i niezapomniany wieczór. Wciąż nie mogę się nadziwić ile serca i pracy włożyły w to wszystko dziewczyny z Ad Rem. Małe Wydawnictwo wielkiego formatu, chciałoby się powiedzieć.
    Wielkie dzięki!
    Magdzie raz jeszcze gratuluję zwycięstwa!
    Konrad Jaskolski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konradzie, zgadzam się z Tobą! Cudowny i niezapomniany wieczór a Sandra w swoim żywiole. Sandra jak dobry duszek uczyniła z tej uroczystości tak piękne święto. Słuchać jej jak mówi, co mówi, to przyjemność, a emocje? W powietrzu było od nich gęsto :)
      Bardzo się cieszę, Konradzie, że Ciebie poznałam :)

      Usuń
  4. GRATULUJĘ PANI WYGRANEJ!!! GRATULUJĘ TWÓRCZOŚCI! KIBICOWAŁAM TEMU KONKURSOWI. Żałuję, że przegapiłam spotkanie z ogłoszeniem wyników...
    Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dla Pani brawa na stojąco!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wszystkim laureatom :) Cieszę się, że mogłam przyjechać na tą piękną uroczystość i nie pozostaje mi nic innego, jak zabrać się do czytania Waszych książek.
    Magdo, bardzo mi miło i dziękuję za ciepłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario, bardzo się cieszę, ze pokonałaś taki szmat drogi, żeby być razem z nami! :)

      Usuń
  6. Makowiec ... :)

    Kochana zbieram po dziesięć osób do wyzwań na 2017 rok. Zgłosisz się?! Zapraszam :)
    https://monweg.blogspot.com/2016/12/informacyjnie-o-wyzwaniach-na-rok-2017.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie Moniczko, zajrzę, pomyślę, OK? Wiesz, jakoś jak dodaję Twój blog do blogrolla to mi się działa tak jak inne. Masz może jakieś niezwykłe ustawienia?

      Usuń