niedziela, 30 października 2016

Melduję, że wysłuchałam audiobooka "Igrzyska śmierci" - Suzanne Collins

Anna Dereszowska interpretuje powieść fenomenalnie! Słucham z przyjemnością. Słucham, bo teraz już pani Anna czyta mi drugą część, "W pierścieniu ognia". 
Idea Igrzysk jest dla mnie tak samo wstrząsająca, jak kilka lat temu reality show Big Brother. Mam nadzieję, że nigdy nie nastanie czas takiej dyktatury, w której w świetle prawa organizowane będą rozrywki podobne do Igrzysk. Ale któż może wiedzieć co będzie? Czyż nie było podobnych "rozrywek" na arenie w starożytności, do której co i rusz znajduję nawiązania w treści? Czy nie ma podziałów na sytych, a nawet wręcz przejedzonych i głodnych? 
Widzę w treści książki, której świat jest fikcyjny, odbicie otaczającej mnie rzeczywistości a fabuła, przyznaję, jest wciągająca. Kibicuję Katniss. Trzymam za nią kciuki. Myślę, że chętnie obejrzę wersję filmową. 
Audiobooka wysłuchałam w związku z wyzwaniami czytelniczymi: Mini czelendż 2016, pod hasłem i Poczytania 2016.

Igrzyska śmierci [Suzanne Collins]  - KLIKAJ I SłUCHAJ ONLINE
Igrzyska śmierci
Suzanne Collins
Tłumaczenie: Małgorzata Hesko-Kołodzińska, Piotr Budkiewicz
Cykl: Igrzyska śmierci (tom 1), Wydawnictwo: Media Rodzina
tytuł oryginału The Hunger Games
data wydania 21 marca 2012
ISBN 9788372786371, liczba stron 352

wysłuchałam:
Igrzyska śmierci. Tom 1 (audiobook mp3)
Autor:  Collins Suzanne
Wydawnictwo: Media Rodzina
Seria: Igrzyska śmierci, Czas trwania: 11 godz. 19 min.
Czyta: Anna Dereszowska
Rozmiar 586 MB

2 komentarze:

  1. W tej chwili nie mam cierpliwości do audiobooków.
    Ale absolutnie nie neguję tej formy książki.
    Jako dziecko lubiłam audiobooki. Wtedy nie było jeszcze takiej mody, żeby wszystko po anielsku nazywać. Ale były książki mówione. Bo czym jest audiobook? Książką mówioną. A pierwsza książka mówiona zapewne powstała wtedy, kiedy człowiek nauczył się rejestrować głos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dlatego tak lubię tę formę, bo wychowałam się na "odcinkach powieści w wydaniu dźwiękowym", słuchowiskach i Teatrze Polskiego Radia. Słuchaliśmy ich w domu nawet wtedy, gdy już pojawił się telewizor :)

      Usuń