niedziela, 3 stycznia 2016

Nowy Rok z Liebster Blog Award 2016


Ha! Rozpoczynam Nowy Rok zabawą blogową. Za wytypowanie mnie dziękuję blogerce

 Pytania!
1.  Czy blogowanie przychodzi Ci równie łatwo o każdej porze roku?
Oczywiście, że nie! W zimie przeszkadzają mi krótkie dni i mrozy, wtedy jestem śpiąca, natomiast latem, w upały, nie mogę myśleć. Jesienny lub wiosenny wiatr mnie rozprasza, a deszcz wprowadza w ponury nastrój. Kiedy jest akurat nie za ciepło i nie za chłodno, a do tego świeci słońce, to uciekam z domu na powietrze. Jak się dobrze zastanowić, to mam stale "pod górkę" ;)

2.  Czy  jest inny temat, któremu poświęciłbyś bloga niż obecny?
Niby tak, mam jeszcze jednego bloga związanego z kresowymi korzeniami mojej rodziny, ale nie angażuję się w niego z taką energią jak w blogi książkowe :)

3.  Czy zdarzyło Ci się coś zabawnego związanego z blogowaniem? 
 Raczej mnóstwo bardzo miłych sytuacji. 

  4.  Czego przydatnego dowiedziałaś się z blogów innych osób?
Wszystkiego co dobre na moim blogu, dowiedziałam się od innych blogerów, z ich blogów. Wszystko co kiepskie, wymyśliłam sama ;)

  5. Jaki jest najzabawniejszy post jaki czytałaś?
Jak mam potrzebę poczytania zabawnych, a jednocześnie celnych postów, to zaglądam do gościa, który ma nick: zsiaduemleko. Prowadzi blog  KsiOnsHka. Pisuje także opinie w serwisie BiblioNETka, choćby tę:  O Muminkach, bo nie pasowało do recenzji.
Oraz zaglądam do serwisu Lubimy Czytać, gdzie człowiek o nicku: Gapcio pisze równie krótkie, a celne recenzje, często z humorem. Choćby jak ta, recenzja Dzienników gwiazdowych Stanisława Lema.

6.  Czy koty mieszkają z ludźmi, czy też to ludzie mieszkają z kotami? Niby to samo, a jednak nie do końca.
Oczywiście, że to nie to samo! Kot czyni człowiekowi zaszczyt pozwalając mu ze sobą mieszkać i opiekować się Jego Kocią Wysokością :) To oczywiste!


7.  Jaka jest najlepsza książka, w której występują zwierzęta jaką czytałaś?
Bardzo lubię książkę Spencera Quinna "Chet i Bernie na tropie" oraz pozostałe części przygód dwójki detektywów. To kryminały. Narratorem jest pies Chet. 
  8.  Jaki jest twój ulubiony zwierzęcy bohater książkowy?
 Chet :)


9. Jaką książkę uważasz za najgorszą lekturę w Twoim życiu?
Nie napiszę, bo autor tej najgorszej książki zażarcie się nade mną pastwił pod moją, niepochlebną  o niej, opinią. Wystarczy.

Po tak traumatycznym pytaniu pora na coś odprężającego:
  
10. Do jakiego fantastycznego miejsca, krainy pojechałabyś najchętniej (chodzi o miejsca wymyślone z książki, filmu, gry lub obrazu, jak np. pokład ,,Sokoła Milenium'' z Gwiezdnych Wojen albo Narnia)?
Do Świata Dysku według Terry'ego Pratchetta i Josha Kirby'ego:) 


Discworld, rys. Josh Kirby
  11. Jeżeli mam chandrę to...
Czytam, rzecz jasna! :)


Nie typuję nikogo. Serdecznie dziękuję za zabawę! :)

12 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ciekawe pytania. A z kotami to prawda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem :) Kilku kotom umilałam życie :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe pytania! A odpowiedzi jeszcze ciekawsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym ja miał odpowiedzieć na wszystkie pytania zajęłoby mi to więcej niz trochę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę z hakiem? A hak może być duży lub mały ;)

      Usuń
  5. Na chandrę najlepsza jest dobra książkowa komedia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! :) Najlepiej ze Świata Dysku :)

      Usuń
  6. Super odpowiedzi. Z tym Lemem, to bardzo ciekawie wyszło bo ja właśnie do świata ,,Cyberiady" bardzo chętnie bym się wybrała. To mój lek na chandrę, posiadam wersję audio na wypadek chandry w samochodzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy nosisz audio-cyberiadę w torebce, czy masz ją w apteczce pierwszej pomocy? ;))

      Usuń