poniedziałek, 29 czerwca 2015

Pieśń o poranku

"Larissa Stark ma cudownego męża, piękne dzieci i dom, który uwielbia. Ale czasami, gdy posiada się wszystko, przestaje to wystarczać. Przypadkowe spotkanie z młodszym nieznajomym mężczyzną odmienia jej idylliczne życie. Larissa zadaje sobie pytanie, czy to, w co do tej pory wierzyła, jest prawdą oraz zastanawia się nad tym, co wydawało się nie do pomyślenia. Ale jeśli odważy się na niemożliwy krok, czym stanie się jej życie? Obojętnie jakiego dokona wyboru, ktoś zostanie zdradzony..."


Pieśń o poranku
Paullina Simons
Wydawnictwo: Świat Książki
tytuł oryginału Song In The Daylight
data wydania 10 maja 2013
ISBN 9788377997406
liczba stron  688
59/2015

4 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa, czy odważy się na ten krok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka wywołała we mnie dużo emocji, jeszcze się nie ułożyły, a jestem po końcu roku szkolnego i trudno mi wykrzesać z siebie rozsądną opinię, dlatego tylko sygnalizuję, że przeczytałam (książkę mam w ogłoszonych-planach). Nie odpowiem Ci na to pytanie (czy odważy się na ten krok?), bo jeśli nie czytałaś jej, to zachęcam :)
      I powiem Ci, że jeszcze kilka lat temu uznałabym, że autorkę poniosła fantazja, ale doświadczenia zawodowe ostatniego czasu pokazują, że tak, to mogło wydarzyć się naprawdę.
      Trudno być obojętnym wobec tej historii. Myśli i emocje kłębią się w głowie.

      Usuń
    2. Właśnie skończyłam w nocy czytać "Pieśń o poranku". Dawno nic mnie tak nie powaliło. Czytałam z wypiekami na twarzy i gryząc paznokcie z ciekawości. Znakomita powieść - moralitet o istocie Dobra i Zła, a także przypowieść o Zdradzie, grzechu najgorszym z możliwych (nie tylko wg autorki). Książka "Życiowa" zważywszy na to, ze coraz wiecej kobiet w średnim wieku waży się na romans z dzieciakiem o polowę młodyszym. Przeryła mi mózg. Mysle o Larissie Stark i mojej koleżance, której mlodszy kochanek sprowadził na kark komornika, bo takich długów jej narobił.

      Usuń
    3. Mario Orzeszkowa, książka, która wzbudza refleksje i porusza emocje, to książka dobra. Przecież o to chodzi! Miejmy nadzieję, że dzięki niej komuś zapali się czerwone światełko.

      Usuń