piątek, 1 maja 2015

Co mam przeczytać w maju?

 Dzisiaj jest ostatni dzień na wybór książek do czytania dla mnie w maju. Tytuły przeczytanych książek i linki do opinii są w zakładce WYZWANIA 2015.

Co mam dla Was przeczytać?
1) przeczytana
2) Przyjaciele - Marta Madera (książka z wymiany)
3) przeczytana
4) przeczytana
5)  Dolina mgieł i róż - Agnieszka Krawczyk (kupiona - Targi 2014) - propozycje nr 1 od Plichci+ od Aine oraz Ejotka
6) przeczytana
7) Świątynia muz -  Roberts John Maddox (wygrana w konkursie Kryminalnej Kawiarenki)
8) Kochając syna - Lisa Genova (kupiona - Targi 2014, czytałam obie poprzednie autorki, opinia o "Lewej stronie życia" TUTAJ) 

9) przeczytana
10) przeczytana
11) przeczytana 
12) przeczytana

Swoje propozycje na dany miesiąc (tylko jedna miesięcznie) proszę wpisywać albo TUTAJ, albo pod postem z opinią o książce z poprzedniego miesiąca (np. na luty pod wpisem dotyczącym książki wybranej przez Was na styczeń).
Wpisywać propozycje można od chwili ukazania się opinii wyzwaniowej do 1 dnia miesiąca do godz. 23:59 :)
W razie "remisu" czyli równej ilości propozycji na książki z jednej kategorii czytam tę, która była zaproponowana pierwsza. 
Dlaczego to robię? Po prostu potrzebuję Waszej pomocy, żeby uporać się ze stosami nieprzeczytanych książek, które zalegają w moim domu. Jeśli się zobowiążę, to wykonam :)

Na dokładkę 10 pożyczek, które w tym roku przeczytam i oddam właścicielom.
Z tej puli także można mnie mobilizować jedną książką miesięcznie.

1) Muzeum niewinności - Orhan Pamuk
2) Historia Edgara - David Wroblewski
3) przeczytana 
4) przeczytana
5) Dziennik dla Jordana - Dana Canedy
6) przeczytana
7) przeczytana
8) Pieśń o poranku - Paullina Simons - propozycja nr 1 od Plichci+ Aine
9) Piąte dziecko -  Doris Lessing 
10) przeczytana 

11) Ogród wieczornych mgieł - Tan Twan Eng (dopisałam, bo sobie o niej przypomniałam) - propozycja Ejotka

Co będzie, gdy nikt nie zgłosi zapotrzebowania na przeczytanie przeze mnie książki? Przeczytam sobie dowolną i wypadnie z puli :)







Oto moje 12 książek, czytelniczych wyrzutów sumienia:
 
1) Korekty - Johnatan Franzen - propozycja nr 1 od Oli
2) Nauczycielka muzyki - Janice Y. K. Lee
3) Prochy Angeli (inny tytuł to: Popiół i żar) - Frank McCourt
4) I rzeczywiście -  Frank McCourt  (trzeci tom pt. "Nauczyciel" już przeczytałam)
5) Opowieści starego Kairu - Nadżib Mahfuz
6) Chet i Bernie na tropie - Spencer Quinn
7) przeczytana
8) Zaczyn o Zofii i Oskarze Hansenach -  Filip Springer
9) przeczytana
10) Lala - Jacek Dehnel - propozycje nr 2 od Plichci+Aine
11) przeczytana
12) przeczytana



Czas na propozycje trwa do końca 1 maja 2015 roku do godziny 23:59

47/2015

9 komentarzy:

  1. Widzę dwie książki, które chętnie zobaczyłabym na swojej półce. Przyznaję, że najbardziej zainteresował mnie Twój "wyrzut sumienia" - po prostu dlatego, że ta książka mnie bardzo zaintrygowała. To Korekty Franzena. Bardzo jestem ciekawa co tym razem Ci przypadnie przeczytać... Podziwiam metody blogerów, którzy nie wiedzą za co się złapać. Jedna dziewczyna losuje tytuły sobie ze słoika... Ja (jeśli mnie nie goni jakiś termin) to czekam, aż książka mnie po prostu zaczepi. To one się upominają o przeczytanie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuuuch....jak mnie te Korekty gryzą, odrzucają, kopią i plują jadem....tak mi się ciężko do nich zabrać jak nie wiem co :)
      A i mnie książki zaczepiają, ale co z tymi, które kupiłam i jako wyrzut sumienia oraz wydanych pieniędzy kłują w oczy?
      I wiesz co? Teraz, gdy muszę wypijać "przysłowiowe" piwo, to bardzo ostrożnie kupuję książki :) I dużo, dużo mniej :)

      Usuń
  2. "Dolina mgieł i róż", "Pieśń o poranku" i "Lala" to moje typy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwie cegły, no cóż.... :)

      Usuń
    2. Podpisuję się pod typami Plichci. :)

      Usuń
  3. Szykuję się trzy "cegły"? Ratunku! O.o

    OdpowiedzUsuń
  4. uuuuu, nie ma mojego komentarza....
    Głosuję na dwie mgły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zatem:
    Co mam dla Was przeczytać? - 5) Dolina mgieł i róż - Agnieszka Krawczyk (kupiona - Targi 2014) - propozycje nr 1 od Plichci+ od Aine oraz Ejotka

    Pożyczki - 8) Pieśń o poranku - Paullina Simons - propozycja nr 1 od Plichci+ Aine

    12 książek, czytelniczych wyrzutów sumienia:- 10) Lala - Jacek Dehnel - propozycje nr 2 od Plichci+Aine

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dłuższego czasu przymierzam się do książki Lisy Genowa - ja mam "Motyl", więc może Lisa Genova :-)

    Pozdrawiam serdecnzie

    OdpowiedzUsuń