piątek, 13 marca 2015

Wyniki konkursu i ogłoszenie zwycięzców!

Nadszedł czas ogłoszenia wyników konkursu.

Przypominam zadanie konkursowe:

Napisz jakie wybralibyście menu śniadania, którym ugościlibyście poetkę 

A oto wybór Danuty Ewy Orzeszyny (cytuję):
 
D.E.O.
Kochani!



Dziękuję Wam za udział w zabawie.

Miałam bardzo trudny wybór. Chętnie zjadłabym śniadanie ze wszystkimi uczestnikami konkursu :) Lecz, by tradycji konkursowej stało się zadość,
powinnam wskazać osobę na najwyższe miejsce na podium.


Więc, tadam, tadam, tadam, jest nią: EJOTEK !!!


Śniadanie na łące, kawa i ptysie; bajka. Na samą myśl poczułam się jak w raju. Więc Ejotku dla Ciebie tomik numer jeden.



Ale, ale.... :) to nie koniec niespodzianek. tomik numer dwa i trzy jako nagroda pocieszenia wędruje do: tadam, tadam, tadam: Magdaleny Maciejewskiej i Bogny Cierpickiej!



A wszystko to, dlatego, że:


Trzynastego ;) wszystko zdarzyć się może

Trzynastego ;) świat w ptysiowym kolorze

Trzynastego ;) śniadania mi brak


A więc Trzynastego będę śpiewać sobie tak:


Trzynastego ;) nawet w marcu jest wiosna

Trzynastego ;) na pikniku chcę tost-aaa

Trzynastego ;) raduję się tak ;

Trzynastego ;) więc mój tomik rusza w świat?


Gratulacje!!!
Danuta Ewa Orzeszyna

Zapraszam na relację D.E.O. ze spotkania autorskiego w dniu 8 marca 2015 roku, zamieszczoną na blogu - Na plantacji słów.  


Zwycięzców poproszę o przesłanie adresu, na który Autorka wyśle tomik wierszy, na mój e-mail: w_magda@hotmail.com






29/2015

4 komentarze:

  1. Oh jak cudnie!!! :) Bardzo się cieszę i dziękuję za wyróżnienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hurrrraaaa! :)
    Dziękuję, bardzo się cieszę, że moje śniadanie podbiło serce i żołądek autorki :)
    Widzę ptysiowe łabądki" wraz z tomikiem....mhmm.... pycha :) Znaczy ptysie pycha

    Gratuluję też wyróżnionym

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Pyszne śniadanka! :)

    OdpowiedzUsuń