wtorek, 31 marca 2015

Słoń na szczęście


Czy rzucasz obietnice lekką ręką, bo wiesz, że nigdy nie będziesz musiała ich wypełnić? Uważaj. Los lubi płatać figle. 

Hanka  miała nadzieję, że obietnicą daną Ewie rozpędzi czarne myśli przyjaciółki. Bo owszem, Ewa jest bardzo chora, ale to niemożliwe, żeby umarła. Przecież jest Hance potrzebna i przede wszystkim ma małą córeczkę. 
A potem nie pozostało już nic innego jak starać się stworzyć dziecku dom, bo Ewa umarła. Ale dla Hanki to nie jest łatwe zadanie i to nie dlatego, że brakuje jej warunków finansowych lub organizacyjnych, nie. Hanka nie ma dostępu do własnych uczuć. 

Czy mała, osierocona dziewczynka znajdzie u Hanki trochę ciepła? Czy skorupa, którą Hanka odgrodziła się od świata ma szansę się choć trochę rozpuścić? 

O dojrzewaniu i szukaniu drogi do zapomnianych uczuć opowiada nam "Poduszka w różowe słonie". Taka poduszka ma moc odpędzania złych snów. Wiedzieliście o tym?

Książka bardzo dla kobiet.

Poduszka w różowe słonie [Joanna Chmielewska]  - KLIKAJ I CZYTAJ ONLINE


Poduszka w różowe słonie
Wydawnictwo Wydawnictwo MG
data wydania 6 kwietnia 2011
ISBN  978-83-61297-83-3
liczba stron 280


38/2015

WYZWANIA




POLACY NIE GĘSI III


Co mam dla Was przeczytać?

 

7 komentarzy:

  1. Na pewno dla mnie. Dużo dobrego czytałam o tej powieści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awiolu, ja też sądzę, że to książka, która Tobie się bardzo spodoba :) Nawet podczas lektury myślałam o Tobie, w tym właśnie sensie :)

      Usuń
  2. Ta książka kusi mnie już od lat... Bardzo chcę przeczytać ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie, Alicjo, cóż stoi na przeszkodzie? :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Jestem nienormalna - patrzę na tytuł i myślę "pasuje do Pod hasłem" ... :P
    Nie znam książki, ale sam tytuł brzmi ciekawie a fabuła brzmi zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Pasuje i zaraz się zamelduję "pod hasłem" :) Fabuła, myślę, że nie zawiedzie.

      Usuń
  4. Książka bardzo mi się podobała, zresztą jak i inne książki autorki :)

    OdpowiedzUsuń