sobota, 26 kwietnia 2014

Losowanie u Pani_Wu

Nadeszła chwila losowania, uczestnicy gryzą nerwowo palce, a wyników nie ma, nie ma i nie ma.

Tymczasem Pani_Wu udała się w plener, a plener wymagał koszenia.

Poznajecie miejsce, gdzie zostało zrobione poniższe zdjęcie? Wymaga koszenia prawda?

Podczas gdy trawnik był koszony, ja zajęłam się losowaniem, w innej części ogródka. Wykorzystałam jako pomocników kwiaty mojej Szwagierki.
Oto kartki ze zgłoszeniami. Zgłosiło się 38 osób. Dwie osoby miały dodatkowy los (zgodnie z regulaminem, część druga regulaminu, środkowa kropka), ponieważ polubiły stronę mojego bloga jeszcze przed ogłoszeniem konkursu.








Kartki pocięłam na paseczki i poskładałam tak, żeby utworzyły losy.

Jaka szkoda, że nie mogę przekazać Wam jak te hiacynty pachniały! Mmmm.... wspaniale :)

Zacznę od końca, jak na wyborach Miss.

Zakładki z autografem autorki otrzymują:


Veroniqusia Waters, autorka bloga Zakochana w książkach i czekoladzie












Lenka Magdalena S.











Ewa Chani Skalec facebook












Magdalena Niska, autorka bloga Świat listów Lenki












 A teraz nagroda główna, czyli książkę z autografem autorki: 




Otrzymuje Monika Kujawa, autorka bloga Mein Marchen

Serdecznie gratuluję wszystkim szczęśliwcom i proszę o przysłanie adresów pocztowych, na które wyślę nagrody: 


 

Autorce  A. M. Chaudière dziękuję bardzo za ufundowanie nagród!



13 komentarzy:

  1. Ojej! Nigdy nic w konkursach nie wygrywałam, a to już drugi w tym miesiącu taki, po którym moje dane się pokazują :D Co za cudowny miesiąc :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że masz dobrą passę :)

      Usuń
  2. Gratuluję wygranej:) Losowanie odbyło się w pięknych niezwykle pięknych okolicznościach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę! :) Dziękuje !

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja! Ale się cieszę:) Mam zakładkę!
    Już wysyłam adres do wysyłki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie do końca wierzyłam, że uda mi się coś wygrać, a tu taka niespodzianka! Już od jakiegoś czasu marzyłam o tej książce. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę z Twojej radości :)

      Usuń
    2. Książka już dotarła. Pozostaje tylko ją przeczytać :)

      Usuń
  6. Dziękuję za "meldunki" o dotarciu przesyłek :)

    OdpowiedzUsuń