sobota, 5 kwietnia 2014

Konkurs u Pani_Wu




Zapraszam na konkurs!
Regulamin:

  1. Organizatorem jest autorka bloga – Pani_Wu, fundatorem nagród jest Autorka  A. M. Chaudière.
  2. Nagrodą w konkursie jest książka „Niewolnica” A. M. Chaudière
  3. Książka jest nowa, z autografem Autorki. 
  4. Konkurs trwa od 05.04.2014 r. do 23.04.2014 r. do godziny 23:59.
  5. Wyniki opublikuję w ciągu trzech dni od daty zakończenia konkursu.
  6. Uczestnikiem może być każdy, kto posiada adres korespondencyjny na terenie Polski.
  7. Nie trzeba posiadać bloga.
  8. Zwycięzcę wyłonię w drodze losowania. 
  9. Nagrodę wyślę na mój koszt listem poleconym. 
  10. Zgłoszenie do konkursu oznacza akceptację regulaminu.

Żeby wziąć udział w konkursie należy:

  • zamieścić komentarz pod postem konkursowym, zawierający: chęć zgłoszenia do konkursu, nick (imię - w przypadku zgłoszenia anonimowego) oraz adres e-mail; 
  • polubić fanpage bloga na facebooku oraz poinformować mnie - jako kto się go lubi (można to zrobić w komentarzu pod tym postem lub wiadomości e-mail); osoby, które polubiły go przed osiągnięciem ogłoszeniem konkursu - otrzymują dodatkowy los;
  • w przypadku osób posiadających bloga - będzie mi miło, jeśli dodacie do obserwowanych i umieścicie na blogu baner konkursowy podlinkowany do tego posta :)


A teraz nagroda:


W losowaniu bierze udział jedna książka z autografem Autorki i 4 zakładki, również z autografem Autorki
 


 
 Żeby była jasność, swój egzemplarz z dedykacją Autorki mam, czym się bezczelnie chwalę (sfotografowałam obie razem, żeby nie było) :)




Rok 2052.
Świat po katastrofie związanej z przesunięciem się kontynentów.
W zdziesiątkowanym społeczeństwie odrodziło się niewolnictwo.
W tym „nowym” świecie młoda, piękna kobieta przeżywa koszmar zniewolenia. Kim jest Arina z rodu Veilleur? Magiem zniewolonym przez bezlitosnego maga Aszarte - Azarel. Aby zablokować jej moc, Aszarte regularnie wstrzykuje jej tojad. Poza tym wykorzystuje ją seksualnie i okalecza.
Wydaje się, że dla Arin nie ma już nadziei. Jest tak do dnia, w którym poznaje Severia - Gwardzistę Akademii Morza Deszczów.
„Piękna kobieta i dwaj niebezpieczni, kochający ją do szaleństwa mężczyźni.” – tak określono na okładce to, co Anna Chaudière rozbudowała w niemal 600 stronicową powieść.

"Niewolnictwo to pojęcie na szeroką skalę zakreślone. Wszyscy jesteśmy zniewoleni, czy nam się to podoba czy nie.
Niewolnicy innych. Niewolnicy przewrotnego losu. Niewolnicy własnych błędów. Niewolnicy czynów. Myśli. Niewolnicy przeszłości. Niewolnicy stagnacji. A  nawet lenistwa. Próżności. Wymieniać można w nieskończoność.(…) Nie ma osoby, która by przed tym uciekła, zaś pojęcie wolności jest wysoce iluzoryczne.” – str. 553

Tytuł: Niewolnica
Autor: A. M. Chaudière
Wydawnictwo: Warszawska Firma Wydawnicza
Seria: Niewolnica, tom 1
Data wydania: czerwiec 2013
ISBN: 978-83-7805-689-8
Liczba stron: 568


Banerek





41 komentarzy:

  1. W takim razie jako pierwsza - zgłaszam się :)
    d.julietka.kasia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też, ja tez ! angelika1000@op.pl
    polubiłam fanpage ( Angeline de La Caligo)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo chętnie "Niewolnicę" przygarnę :)
    Natalie Rosa (na fb jako Katherine Z.)
    natalierosa96@gmail.com
    baner: http://endlessbooks.blogspot.com/p/konkursy.html +
    https://www.facebook.com/endlessbookss/posts/687198531341089

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja! Ja! Poluję na tę książkę od dawna i nie mogę schwycić:) chcę! na maila wysłałam, pod jakim nazwiskiem polubiłam fb :)
    Pozdrawiam, Joanna
    t.awanturnica@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    nefmisblog@onet.pl
    Lubię jako: Read with Nefmi
    Obserwuję jako: Nefmi
    Baner: http://readwithnefmi.blogspot.com/p/konkursy.html

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przygarnę "Niewolnicę" :)
    iryda147@wp.pl

    Niestety nie mam konta na facebook'u :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szkodzi. Alternatywnie może być polubienie tutaj https://plus.google.com/u/0/b/109740932075775793130/109740932075775793130/posts

      Usuń
  7. Oczywiście, że się zgłaszam :D

    Chcę ją w końcu dostać w me spragnione rączki.. bym mogła ustawić ją na półeczce moich specjalności... bym każdego dnia mogła ją wąchać i głaskać... patrzeć na nią i czytać wciąż... obłożyć ją folią, by się za szybko nie zniszczyła...
    No cóż, nigdy nie ukrywałam, że jestem książkofilem nieuczelnym, który teraz bardzo, bardzo, bardzo mocno ją chce mieć :D
    Lenka

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja się zgłoszę, krzyaczek@gmail.com polubiłam jako Julia Czyżak

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się :)
    czarnyaniol44@o2.pl
    Lubię fanpage jako Anna Tarkowska
    Banerek można znaleźć w zakładce konkursy u mnie na blogu http://head-over-heels-with-books.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się.
    FB polubiony jako Stacja Sto Słów :)
    stacjastoslow@gmail.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję, zgłoszenia przyjęte :) Już 11 osób zgłosiło się do konkursu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście, że się zgłaszam.
    Monika Piotrowska-Wegner
    monweg@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chętnie się zgłoszę!

    Lubię fb jako Pipi Lotta
    banner na blogu:http://beauty-little-moment.blogspot.com/p/konkursy.html
    patrycja.kuchta.uK@gmail.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się!
    Na fb lubię jako Anna Trawczyńska
    Nick: Potwory i spółka
    e-mail: sweetdreams880612307@gmail.com
    Baner na blogu: http://mobscene69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :)
    katarzyna197@interia.eu
    fp polubiłam jako Kasia Góra

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się!
    e-mail: theworldofbook@gmail.com
    na fb lubię to jako Diana Wisz
    zaraz umieszczę banerek na blogu:
    http://wonderlandof-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się - Justyna :)
    e-mail: mylittleworld1111@gmail.com
    na fb lubię jako: W temacie
    baner za chwilkę zamieszczę na swoim blogu w zakładce konkursy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To i ja się zgłaszam. :)
    Mail: Alti15@wp.pl
    Na fb lubię jako Sherry Recenzentka
    :)
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie przygarnę Arinę pod swój skromny dach.
    Na fejsie jestem jako Ewa Chani Skalec. Mój mail to: chanikynes@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiścię ze się zgłaszam ! ^^
    Mój e-mail: Izabella_rob@wp.pl
    Lubie na facebooku jako Iza Pawlikowska ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. zupełnie jakbym podobną treść zasad konkursowych widziała już u siebie ;p
    czyżbym się myliła? ;p
    fajnie, że się spodobały, również chciałam żeby były jasne i zwięzłe!
    wezmę udział w konkursie, fb polubiłam o czym wiesz i mój e-mail: recenzje.ami@gmail,com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję się bez bicia do daleko posuniętej pożyczki :D

      Usuń
  22. Chętnie wezmę udział w konkursie ! :)
    Lubię jako Magdalena Niska
    magda.niska@interia.pl
    banerek na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Posiadam już dla Biblio swej 1 egzemplarz od kochanej autorki,ale chętnie przygarnę drugi egzemplarz dla swojej koleżanki na Filii:)a nóż widelec jakimś cudem zostanę wylosowana:)
    Lubię na Face jako Iza Wolanin
    izawol@interia.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się!
    email: marikarataj96@gmail.com
    Polubienie na Facebooku jako: Marika Rataj

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się z uśmiechem na twarzy!
    email: paulinarzeminska@onet.pl
    Lubię jako: Paula Wendy Rzemińska
    Nick: Paula Rzemińska

    OdpowiedzUsuń
  26. Oczywiście, że się zgłaszam :)
    r-mail: riana@wp.pl
    Lubię jako: Adriana Bączkiewicz
    Nick: Adriana B
    a tutaj baner: http://ujrzec-slowa.blogspot.com/p/konkursy.html

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się!
    e-mail: veroniqusia@gmail.com

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się
    email gracja313@tlen.pl
    baner: http://meineabstraktion.blogspot.com/p/konkursy_6850.html
    Na fb nie mogę polubić, ale za to polubiłam (dodałam do obserwowanych? nie jestem pewna, nie do końca się w tym wszystkim orientuję :D) na google+ jako Monika Kujawa.

    OdpowiedzUsuń
  29. alexblog@interia.pl
    Polubione jako Aleksandra Klaudia Z.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się !
    email: najka251@interia.pl
    FB: Mateusz Niski

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się :)
    e-mail: edyta.cha@wp.pl
    Obserwuję i lubię na fb jako: Edyta Chmura
    Nie mam bloga, więc informację o konkursie udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/edyta.chmura.12/posts/226047110926834?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się :)
    e-mail: kwiatusia1@gmail.com
    Obserwuję jako: kwiatusia
    Lubię na fb jako: Żyć nadal z pasją
    Baner na http://zycnadalzpasja.blogspot.com/p/wasze-konkursy_25.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się!
    e-mail: kmka1296@wp.pl
    Na FB lubię jako: Klaudia Mordarska
    nick: kmka1296
    Obserwuje jako: kmka1296

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się!
    e-mail: truskawkowyneciak@gmail.com
    lubię na fb: Aneta Anna Olszewska
    Nie posiadam bloga, a więc notatka została udostępniona przez fb :)

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja się zgłaszam :) Polubiłam, jako Pastelowy Niecodziennik ;)
    mój adres email: gusiapawlowska@gmail.com

    baner wkleiłam na Pastelowy:
    http://pastelowy-niecodziennik.blogspot.com/2013/09/jako-bloggerka-bardzo-chetnie-nawiaze.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się :)
    sovatik09@gmail.com
    Polubiłam na fb jako Namaluj obraz słowami.
    Obserwuję jako Aleksandra X
    Baner: http://recenzjeopinieksiazek.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się oczywiście. :)
    Wprawdzie adres znasz, ale podam: danutinka@gmail.com.
    Na fb jako Danuta Pi lubię od dawna. :)
    Baner jest.
    To chyba wszystko, trzymam za się kciuki. ;)
    Pozdrawiam, N.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się!

    e-mail: joannasobczak89@gmail.com
    na fb lubię / bloga obserwuję jako: Joanna Sobczak
    Informację o konkursie udostępniłam na fb.

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń